Πολιτική επιστροφών
*Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων παρακαλούμε να συμπληρώσετε το Αίτημα Επιστροφής που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας μας.
Παρακαλούμε να μην στείλετε τα προϊόντα πίσω μόνοι σας καθώς πρέπει να στείλουμε εμείς αίτημα στην κούριερ να έρθει παραλάβει τα παπούτσια από το χώρο σας.
Συστάσεις της Zapatos σχετικά με την επιστροφή προϊόντων::
Αν αποφασίσατε ότι θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, λάβετε υπόψη σας τις ακόλουθες σημειώσεις:
- Προκειμένου να επωφεληθείτε από το δικαίωμα της επιστροφής, σας συνιστούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε: στο αρχικό του πακέτο (κουτί ή σακούλα), με τις ετικέτες και τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν και προετοιμάστε κατάλληλα το πακέτο (με χαρτί ή νάιλον), προτού παραδοθεί στον κούριερ.
- Επίσης, για να αποφύγετε την άρνηση της επιστροφής, συνιστούμε να αποφύγετε επιστροφές προϊόντων που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί ζημιά, καθώς στην προκειμένη περίπτωση δεν εφαρμόζονται οι όροι επιστροφής και αυτό συνεπάγεται με την πληρωμή τελών ταχυμεταφορών.
Έλεγχος επιστραφέντων προϊόντων:
Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα θα ελεγχθούν μεμονωμένα λεπτομερώς από τους ειδικούς μας και η διαδικασία επαλήθευσης θα γίνει μπροστά από κάμερες παρακολούθησης για να εξασφαλιστεί η μέγιστη διαφάνεια στην ανάλυση αιτήματος επιστροφής.
Κόστος επιστροφών:
Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία κουριερ που παραλάβατε το πακέτο. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη και όχι την Zapatos
Η επιστροφή προϊόντων χρέωνεται 5 ευρώ, τα οποία αφιαρούνται απο το πόσο που θα σας επιστραφεί.
Προσοχή: Η Zapatos δεν θα δεχτεί επιστροφές με επιβαρυνσή προς την εταιρεία.
Επιστροφή της αξίας του προϊόντος:
Η επιστροφή της συνολικής αξίας του προϊόντος θα γίνει απο την Zapatos, σύμφωνα με τον νόμο O.U.G. 34/2014, Άρθρο 13, Παράγραφος 1, 2 και 3, εντός 14 ημερών απο την στιγμή που το δέμα θα επιστραφεί στην αποθήκη μας με έναν απο τους εξής τρόπους:
• Μεταφορά στε λογαριασμό: Από τον λογαριασμό της Boutique Mall στον δικό σας.
• Επίστροφή χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά (μόνο για παραγγελίες που ολοκληρώθηκαν με κάρτα);
Το ποσό επιστροφής θα επιστραφεί ολόκληρο. Μετά τη μεταφορά του ποσού, υπάρχει η πιθανότητα η τράπεζα στην οποία έχετε λογαριασμό να σας χρεώσει προμήθεια. Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.
Λόγοι για τους οποίους η Zapatos αρνείται να επιστροφή προϊόντων:
- Η φυσική ζημιά της αρχικής συσκευασίας (κουτί) ή η εφαρμογή κολλητικής ταινίας κατευθείαν σε αυτήν λόγω της κατάλληλης συσκευασίας (σε χαρτί ή νάιλον) από τον πελάτη ή τον courier (στην περίπτωση αυτή ο courier θα αναγκαστεί για να σφραγίσει τη συσκευασία εάν ο αποστολέας δεν το κάνει).
- Κατεστραμμένο ή μολυσμένο προϊόν λόγω συσκευασίας και προ-αλλοίωσης της αρχικής συσκευασίας;
- Μεταχειρισμένα προϊόντα και αποστολή τους με σημάδια που δείχνουν ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ακατάλληλες οσμές.
Προσοχή!
Η zappatos.gr αναλαμβάνει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή των πακέτων που περιέχονται σε ακατάλληλο πακέτο.
Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι υπό τις ίδιες συνθήκες που ελήφθησαν: χωρίς σημάδια, χωρίς ελαττώματα (εκτός εάν ο πελάτης έχει αναφέρει κάποιο ελάττωμα στους εκπροσώπους του zappatos.gr). Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.
Το ποσό επιστροφής θα επιστραφεί ολόκληρο. Μετά τη μεταφορά του ποσού, υπάρχει η πιθανότητα η τράπεζα στην οποία έχετε λογαριασμό να σας χρεώσει προμήθεια. Για περισσότερες λεπτομέρειες, συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.