0

*Σε περίπτωση αλλαγής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας καθώς οι αλλαγές γίνονται ΜΟΝΟ από την πλευρά μας και όχι ως Νέα Παραγγελία.

Οι αλλαγές γίνονται επί τόπου όταν η εταιρεία κούριερ σας φέρει το καινουργιο προϊόν που επιθυμείτε.

Δεν σας ταιριάζει το παπούτσι; Θέλετε κάποιο άλλο σχέδιο ή χρώμα;

Οι υπεύθυνοι στην εταιρεία Zapatos είναι έτοιμοι να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2111987500 (Δ-Π 10.00 – 18.00) ή με email στο: info@zappatos.gr και θα κανονίσουμε τα πάντα!

Δεν σας ταιριάζει το νούμερο;

  • Ζητήστε αλλαγή με ένα παρόμοιο προϊόν εντός 14 ημερών απο την παραλαβή του πακέτου.
  • Σας στέλνουμε το δέμα με χρέωση 4 ευρώ.

Θα θέλατε κάποιο άλλο Σχέδιο ή Χρώμα;

  • Ζητήστε αλλαγή με άλλο προϊόν (ή χρώμα) / εντός 14 ημερών απο την παραλαβή του πακέτου.
  • Σας στέλνουμε το δέμα με χρέωση 4 ευρώ
  • Η αξία του προϊόντος που έχετε αγοράσει θα αφαιρεθεί απο την αξία του νέου προϊόντος που επιθυμείτε και θα σταλεί σε εσάς.

Συστάσεις της Zapatos σχετικά με την αλλαγή προϊόντων:

Αν αποφασίσατε ότι θέλετε να αλλάξετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, λάβετε υπόψη σας τις ακόλουθες σημειώσεις:

  • Προκειμένου να επωφεληθείτε από το δικαίωμα της επιστροφής, σας συνιστούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε: στο αρχικό του πακέτο (κουτί ή σακούλα), με τις ετικέτες και τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν και προετοιμάστε κατάλληλα το πακέτο (με χαρτί ή νάιλον), προτού παραδοθεί στον κούριερ.
  • Επίσης, για να αποφύγετε την άρνηση της επιστροφής, συνιστούμε να αποφύγετε επιστροφές προϊόντων που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί ζημιά, καθώς στην προκειμένη περίπτωση δεν εφαρμόζονται οι όροι επιστροφής και αυτό συνεπάγεται με την πληρωμή τελών ταχυμεταφορών.

Έλεγχος επιστραφέντων προϊόντων:

Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα θα ελεγχθούν μεμονωμένα λεπτομερώς από τους ειδικούς μας και η διαδικασία επαλήθευσης θα γίνει μπροστά από σε κάμερες παρακολούθησης για να εξασφαλιστεί η μέγιστη διαφάνεια στην ανάλυση αιτήματος επιστροφής.

Λόγοι για τους οποίους η Zapatos αρνείται να επιστροφή προϊόντων:

  • Η φυσική ζημιά της αρχικής συσκευασίας (κουτί) ή η εφαρμογή κολλητικής ταινίας κατευθείαν σε αυτήν λόγω της κατάλληλης συσκευασίας (σε χαρτί ή νάιλον) από τον πελάτη ή τον courier (στην περίπτωση αυτή ο courier θα αναγκαστεί για να σφραγίσει τη συσκευασία εάν ο αποστολέας δεν το κάνει).
  • Κατεστραμμένο ή μολυσμένο προϊόν λόγω συσκευασίας και προ-αλλοίωσης της αρχικής συσκευασίας;
  • Μεταχειρισμένα προϊόντα και αποστολή τους με σημάδια που δείχνουν ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ακατάλληλες οσμές.

Προσοχή!

Η zappatos.gr αναλαμβάνει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή των πακέτων που περιέχονται σε ακατάλληλο πακέτο.

Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι υπό τις ίδιες συνθήκες που ελήφθησαν: χωρίς σημάδια, χωρίς ελαττώματα (εκτός εάν ο πελάτης έχει αναφέρει κάποιο ελάττωμα στους εκπροσώπους του zappatos.gr). Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.