0

ΤΗΛ: 30 211 1987 500 (Δ-Π 10:00 - 18:00)

  • Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 49€!
  • Συστάσεις της Zapatos σχετικά με την επιστροφή προϊόντων::

    Αν αποφασίσατε ότι θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, λάβετε υπόψη σας τις ακόλουθες σημειώσεις:

    • Προκειμένου να επωφεληθείτε από το δικαίωμα της επιστροφής, σας συνιστούμε να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε: στο αρχικό του πακέτο (κουτί ή σακούλα), με τις ετικέτες και τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν και προετοιμάστε κατάλληλα το πακέτο (με χαρτί ή νάιλον), προτού παραδοθεί στον κούριερ.
    • Επίσης, για να αποφύγετε την άρνηση της επιστροφής, συνιστούμε να αποφύγετε επιστροφές προϊόντων που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί ή έχουν υποστεί ζημιά, καθώς στην προκειμένη περίπτωση δεν εφαρμόζονται οι όροι επιστροφής και αυτό συνεπάγεται με την πληρωμή τελών ταχυμεταφορών.

    Έλεγχος επιστραφέντων προϊόντων:

    Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα θα ελεγχθούν μεμονωμένα λεπτομερώς από τους ειδικούς μας και η διαδικασία επαλήθευσης θα γίνει μπροστά από κάμερες παρακολούθησης για να εξασφαλιστεί η μέγιστη διαφάνεια στην ανάλυση αιτήματος επιστροφής.

    Κόστος επιστροφών:

    Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία κουριερ που παραλάβατε το πακέτο (Speedex). Το κόστος επιστροφής των προϊόντων βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη και όχι την Zapatos

    Η επιστροφή προϊόντων χρέωνεται 5 ευρώ, τα οποία αφιαρούνται απο το πόσο που θα σας επιστραφεί.

    Προσοχή: Η Zapatos δεν θα δεχτεί επιστροφές με επιβαρυνσή προς την εταιρεία.

    Επιστροφή της αξίας του προϊόντος:

    Η επιστροφή της συνολικής αξίας του προϊόντος θα γίνει απο την Zapatos, σύμφωνα με τον νόμο O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 and 3, εντός 14 ημερών απο την στιγμή που το δέμα θα επιστραφεί στην αποθήκη μας με έναν απο τους εξής τρόπους:

    • Μεταφορά στε λογαριασμό: Από τον λογαριασμό της Boutique Mall στον δικό σας.

    • Επίστροφή χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά (μόνο για παραγγελίες που ολοκληρώθηκαν με κάρτα);

    Λόγοι για τους οποίους η Zapatos αρνείται να επιστροφή προϊόντων:

    • Η φυσική ζημιά της αρχικής συσκευασίας (κουτί) ή η εφαρμογή κολλητικής ταινίας κατευθείαν σε αυτήν λόγω της κατάλληλης συσκευασίας (σε χαρτί ή νάιλον) από τον πελάτη ή τον courier (στην περίπτωση αυτή ο courier θα αναγκαστεί για να σφραγίσει τη συσκευασία εάν ο αποστολέας δεν το κάνει).
    • Κατεστραμμένο ή μολυσμένο προϊόν λόγω συσκευασίας και προ-αλλοίωσης της αρχικής συσκευασίας;
    • Μεταχειρισμένα προϊόντα και αποστολή τους με σημάδια που δείχνουν ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή ακατάλληλες οσμές.

    Προσοχή!

    Η zappatos.gr αναλαμβάνει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή των πακέτων που περιέχονται σε ακατάλληλο πακέτο.

    Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι υπό τις ίδιες συνθήκες που ελήφθησαν: χωρίς σημάδια, χωρίς ελαττώματα (εκτός εάν ο πελάτης έχει αναφέρει κάποιο ελάττωμα στους εκπροσώπους του zappatos.gr). Όλα τα επιστραφέντα δέματα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς σημάδια, χωρίς κολλητική ταινία.